Merchandising Tokio 2020

Het kon dan ook niet anders, maar Japan verbaast opnieuw met de officiële merchandising voor de Olympische Spelen van Tokio 2020.  Er werd een hele reeks producten gelanceerd: shirts, polo’s, tassen, sleutelhangers, tuppers,…  Voor het design van de merchandising werd de keuze gemaakt voor klassieke personages uit manga.

Door te rekenen op Goku, Sailor Moon, Shin-chan, Luffy en Astro Boy kunnen ze rekenen op een fantastische publiciteit voor de Olympische Spelen.

Deze officiële merchandising met anime personages is tegelijkertijd origineel en aantrekkelijk.  Wij waren onmiddellijk fan!

Een uitstekende strategie om Tokio 2020 merchandising als zoete broodjes te verkopen.  Er ontbreken nog enkele klassiekers, zoals bijvoorbeeld Pikachu en Doraemon.  Maar misschien komen deze later nog?  Er is namelijk nog heel wat tijd om nieuwe merchandise op de markt te brengen.

Bron: 1001camisetas.com

Advertenties

1 Comment

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s